LANCOME DREAMTONE




Lancome Dreamtone: hayalimdeki ürünü buldum! Mükemmel cilt tonunu hedefleyen tüm kadınlar denemeli.Ben 3.günümdeyim. Benim cildimde bazen kızarıklıklar oluyor ve benim hedefim bu kızarıklıkların yok olması, cildim çok hassas ve her ürünü kullanamıyorum.Lancome dreamtone'u Amerikan Vogue'u Eylül 2013 sayısında gördüm ve dört gözle Türkiye'ye gelişini bekliyordum. Hedef belli: KOYU LEKELER - CİLT TONU EŞİTSİZLİĞİ – RENK DÜZENSİZLİKLERİ.



Aldığım sonuçları sizlerle paylaşacağım :)




**Dreamtone’u sabah ve akşam cildinizi nazikçe temizledikten sonra uygulayabilirsiniz.

**Dreamtone sadece koyu lekeler, kızarıklık ve yaşlanmaya bağlı cilt kusurları üzerinde etkilidir.

**Koyu lekeler güneş etkisinin birer sonucudur. En iyi sonuca ulaşmak için güneşten kaçınmanız tavsiye edilir. Eğer mecbursanız size uygun bir güneş koruması kullandığınızdan emin olun.

**DreamTone makyaj yerine geçmez. Ama koyu lekeleri, kızarıklık veya renk düzensizliklerini kapatmak ya da düzeltmek için fondöten kullanıyorsanız, Dreamtone hayalinizdeki cilde kavuşmanıza yardımcı olur.

**İlk sonuçları 4 hafta sonunda görebilirsiniz. 12 hafta sonunda ise farkedilir şekilde sonuçlar elde edebilirsiniz.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Comments